27 Αυγούστου 2014 | by john_a |
Τα προϊόντα iPECS προσφέρουν εφαρμογές βασισμένες σε τεχνολογία ΙΡ, καλύπτοντας τις ανάγκες μικρών και μεγάλων ξενοδοχείων καθώς και κλινικών και νοσοκομείων. Οι εφαρμογές και οι προτάσεις του κατασκευαστή έχουν στόχο τη μείωση των κόστους, τη βελτίωση των υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης των πελατών καθώς και την αύξηση της παραγωγικότητας. Τα εργαλεία για την υλοποίηση των […]
Read more
27 Αυγούστου 2014 | by john_a |
Η «Διανομή Κλήσεων-Call Center» ήταν πάντα ένα σημαντικό εργαλείο ανάπτυξης των επιχειρήσεων, ειδικά εκείνων οι οποίες έχουν καθημερινή επαφή με το ευρύτερο κοινό, με μεγάλο όγκο κλήσεων. Διαμόρφωση του Call Center σε Contact Center Καθώς διαφοροποιείται ο τρόπος επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων, με την καθημερινή χρήση των «κοινωνικών μέσων», έχει γίνει αναγκαία η βελτίωση των […]
Read more
27 Αυγούστου 2014 | by john_a |
Σε αρκετές περιπτώσεις, ειδικά σε περιβάλλον εργασίας Contact Center, είναι επιτακτική ανάγκη η ηχογράφηση των κλήσεων μεταξύ υπαλλήλων και πελατών. Η επιλογή του κατάλληλου εργαλείου για αυτή την διεργασία, βασίζεται: Στο κόστος της προμήθειας της εφαρμογής Στην τεχνολογία ανάπτυξης και λειτουργίας Στην ευελιξία υλοποίησης Η ERICSSON-LG προσφέρει την εφαρμογή iPECS-IPCR, η οποία έχει αναπτυχθεί σε […]
Read more
27 Αυγούστου 2014 | by john_a |
Σήμερα όλο και περισσότεροι άνθρωποι και μηχανές τείνουν να διασυνδέονται σε «δίκτυα» διαφορετικών τεχνολογιών, προσδοκιών και απαιτήσεων. Συσκευές τηλεφώνου, προσωπικά τηλέφωνα GSM, κάμερες και άλλες συσκευές Πολυμέσων συνδέονται πλέον στο ίδιο δίκτυο. Επίσης, τα μέσα που συνδέονται στο εταιρικό δίκτυο γίνονται όλο και πιο διαφορετικά. Για τις επιχειρήσεις, ο βαθμός διασυνδεσιμότητας είναι οδηγός της αποδοτικότητας, […]
Read more
26 Φεβρουαρίου 2014 | by john_a |
Καθώς οι επιχειρήσεις και η βιομηχανία επιθυμούν να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση στους συνεργάτες και τους πελάτες τους, θέλουν παράλληλα να μειώσουν τα λειτουργικά τους έξοδα. Έχει αποδειχθεί ότι η άμεση επαφή έχει καλύτερα αποτελέσματα στην επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων, σε σχέση με το γραπτό λόγο. Μέχρι το πρόσφατο παρελθόν, η μετάδοση φωνής ήταν το κύριο […]
Read more