for Business Development

ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΩΝ

Σε αρκετές περιπτώσεις, ειδικά σε περιβάλλον εργασίας Contact Center, είναι επιτακτική ανάγκη η ηχογράφηση των κλήσεων μεταξύ υπαλλήλων και πελατών. Η επιλογή του κατάλληλου εργαλείου για αυτή την διεργασία, βασίζεται:

  • Στο κόστος της προμήθειας της εφαρμογής
  • Στην τεχνολογία ανάπτυξης και λειτουργίας
  • Στην ευελιξία υλοποίησης

Η ERICSSON-LG προσφέρει την εφαρμογή iPECS-IPCR, η οποία έχει αναπτυχθεί σε ιδιοτελές πρωτόκολλο (Internet Protocol Call Recording) του κατασκευαστή, προσφέρει τη δυνατότητα ηχογράφησης όλων των κλήσεων, ανεξάρτητα της θέσης του υπαλλήλου: Agent, υπάλληλος γραφείου, υπάλληλος σε απομακρυσμένη θέση (πχ στο σπίτι του) ή ακόμα και αν βρίσκεται σε κίνηση (mobile worker).

Ο τύπος της τηλεφωνικής συσκευής είναι αδιάφορος για την ηχογράφηση και δεν επηρεάζει την αρχιτεκτονική ή το κόστος προμήθειας.

  • Από σταθερή συσκευή του γραφείου (Ψηφιακή, αναλογική, ΙΡ)
  • Από ασύρματη συσκευή DECT, WiFi Phone, Mobile Client, PC Soft phone
  • Από γραμμές SIP, αναλογικές ή ISDN

Σε κάθε περίπτωση, η πολιτική ασφαλείας είναι ίδια καθώς και ο τρόπος διαχείρισης της εφαρμογής.

Η πρόσβαση δεν απαιτεί ειδικό εξοπλισμό, η χρήση ενός εικονικού server  είναι αρκετή για την υλοποίηση.

Η εφαρμογή iPECS-IPCR είναι WEB Managed και προσφέρει πολλαπλές ευκολίες και δυνατότητες, όπως παρακολούθηση και ηχογράφηση σε πραγματικό χρόνο, ηχογράφηση κατ’ επιλογή (on demand), «web based search and play», έκδοση αναφορών, κλπ

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Top